ludzie, biiuro

Tworzenie marki (branding marki) jest trudnym zadaniem! Warto jednak w nią zainwestować, ponieważ od tego zależy sukces firmy, polegający na tym, że firma będzie miała większe obroty oraz większe grono stałych zadowolonych klientów.

Marka produktu to  element zasobów firmy, zarówno tych materialnych, jak i niematerialnych. Czym może być marka produktu? Może mieć ona kształt symbolu, napisu, a także jakiejś kombinacji. Od tego, jak jest rozpowszechniona, zależy, to czy produkty i usługi będą się lepiej czy gorzej sprzedawały. Nazwa firmy również może być marką. Kojarzona jest ona we właściwy sposób, czyli pozytywnie. Poprzez nazwę i projekt logo marki, element ten jest wyodrębniany spośród innych produktów konkurencyjnych na rynku. Marka produktu: pozytywna i dobrze kojarzona, to ta przekazywana innym osobom. Im lepszą opinię ma marka produktu, tym stabilniejszą pozycję na rynku ma firma, której własnością jest marka. Bardzo istotnym elementem marki (identyfikacja wizualna marki)  jest to, aby dobrze kojarzyła się klientom. Wówczas chętniej dokonują oni ponownego wyboru konsumenckiego czyli kupują ponownie daną produkt i usługę. Klienci mają swoje sprecyzowane oczekiwania wobec produktów i usług, dlatego też warto dołożyć wszelkich starań, aby marka była kreowana w należyty sposób. warto zwrócić uwagę na fakt, że często konsumenci mają emocjonalny stosunek do produktów. Bardziej lubią daną firmę, i to tez trzeba wziąć pod uwagę kreując wizerunek firmy i samą markę.

 

Warto poczytać: www.whiteart.pl/identyfikacja-wizualna